Τι ‘χες Webex, τι είχα πάντα!

Τηλεκπαίδευση με προβλήματα και για τους μαθητές του δημοτικού και τα πιτσιρίκια των νηπιαγωγείων. Δυσκολεύονται να συνδεθούν οι δάσκαλοι.

“Βροχή” οι καταγγελίες γονιών σε απόγνωση.

 

Η τηλεκπαίδευση για τα δημοτικά, τα νηπιαγωγεία και τα προνήπια ξεκίνησε σήμερα (18.11.2020) αλλά όπως και τις προηγούμενες φορές με… εμπόδια.

Η τηλεκπαίδευση για τα δημοτικά ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει το μεσημέρι, αλλά πολλοί ήταν εκείνοι που αντιμετώπισαν προβλήματα. Αρκετοί γονείς μας ανέφεραν ότι ενώ οι μαθητές είναι μπροστά στους υπολογιστές τους, οι καθηγητές ενημερώνουν τους γονείς ότι δεν μπορούν να συνδεθούν στην πλατφόρμα κι άλλοι πως το webex δεν… λειτουργεί καν!

 

 

Για τα δημοτικά, το ωράριο καθημερινά θα είναι από τις 14:00 έως τις 17:00 και για τα νηπιαγωγεία από τις 14:00 έως τις 16:30, ενώ η κάθε διδακτική ώρα θα διαρκεί 30 λεπτά και μεταξύ των μαθημάτων θα μεσολαβεί δεκάλεπτο διάλειμμα.

Στην τηλεκπαίδευση, η οποία θα λειτουργεί συμπληρωματικά με την εκπαιδευτική τηλεόραση για όσο θα διαρκέσει η αναστολή λειτουργίας των δομών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η ύλη θα προχωράει κανονικά.

Το υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει δωρεάν χρήση δεδομένων (data) για όποιον συνδέεται στις πλατφόρμες, με τις οποίες συνεργάζεται, για την τηλεκπαίδευση. Ακόμη και αν κάποιος δεν έχει δυνατότητα σύνδεσης μέσω διαδικτύου, ακόμη και αν δεν έχει υπολογιστή, τάμπλετ, έξυπνο κινητό τηλέφωνο, μπορεί να συνδεθεί στην ψηφιακή τάξη και μέσω τηλεφώνου, με αστική χρέωση.

Υπενθυμίζεται ότι Δευτέρα και Τρίτη λειτουργούσε η εκπαιδευτική τηλεόραση του υπουργείου, στην ΕΡΤ2, η οποία μάλιστα σημείωσε υψηλά ποσοστά τηλεθέασης χθες, Δευτέρα 16 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, κατά τη διάρκεια του τρίωρου 9:00- 12:00 που άρχισε να μεταδίδεται, συντονίστηκαν περισσότερα από 278.000 παιδιά, για να παρακολουθήσουν κάποιο από τα μαθήματα που μετέδωσε η εκπαιδευτική τηλεόραση του υπουργείου Παιδείας, ποσοστό που έφτασε στο 51,6% της τηλεθέασης στις ηλικίες 4-14 ετών.

%d bloggers like this: