«Κούρεμα, χτένισμα, βαφή» η προτεραιότητα των Ελλήνων μετά το lockdown

Σε έρευνα της MRB καταγράφεται ξεκάθαρα ότι το πρώτο πράγμα που θα κάνουν οι Ελληνες μόλις αρθούν τα περιοριστικά μέτρα, είναι να πάνε στο κομμωτήριο.

 

 Η καραντίνα θα κρατήσει τουλάχιστον μέχρι τις 27 Απριλίου, πολλοί προεξοφλούν ότι τα καταστήματα δεν θα ανοίξουν όλα και σίγουρα όχι όλα μαζί.

 

Τι θέλουν λοιπόν να κάνουν οι Ελληνες όταν -και αν- επιτραπούν οι μετακινήσεις και επανέλθει μια κάποια κανονικότητα;

 

Αν το καλοσκεφτείς δεν αποτελεί έκπληξη.

 

Η προτεραιότητα των Ελλήνων είναι κάτι ταπεινό αλλά σημαντικό για την αυτοπεποίθηση, όπως μια επίσκεψη στο κομμωτήριο και όχι κάτι πιο φιλόδοξο, όπως είναι μια εκδρομή.

Αυτό προκύπτει από την έρευνα της MRB που έγινε για τον τηλεοπτικό σταθμό Star και δόθηκε στη δημοσιότητα το βράδυ της Μεγάλης Δευτέρας

Η έρευνα της MRB έγινε μέσω Διαδικτύου, γεγονός που έχει και αυτό το ενδιαφέρον του, ως μεθοδολογία και ως δείγμα μίας νέας εποχής που είναι ήδη εδώ.

 

Ενώ λοιπόν το 47% των ερωτηθέντων θεωρεί

ότι η προσωπική του οικονομική κατάσταση θα επιδεινωθεί εξαιτίας της πανδημίας -μια δραματική αύξηση της ανησυχίας, σε σύγκριση με το προηγούμενο δείγμα-

το 48% δηλώνει πρόθυμο μετά την καραντίνα να ξοδέψει με χαρά λίγα από τα πρώτα του χρήματα επενδύοντας στα… κομμωτήρια και τα ινστιτούτα αισθητικής.

Συγκεκριμένα, όπως καταγράφεται από την έρευνα,

το πρώτο μέλημα των περισσότερων Ελλήνων είναι να πάνε στο κομμωτήριο (35%),

ενώ με μικρότερο ποσοστό (13%) και τέταρτη σε κατάταξη προτεραιότητα, είναι να επισκεφτεί ινστιτούτο αισθητικής για περιποίηση.

Διόλου τυχαία, σύμφωνα με το Σωματείο Κουρέων και Κομμωτών Θεσσαλονίκης και Περιχώρων, τα ραντεβού είναι ήδη κλεισμένα για τις δύο πρώτες εβδομάδες μετά την άρση της απαγόρευσης λειτουργίας τους (εδώ).

Δεύτερη προτεραιότητα είναι ένα ταξίδι στο εσωτερικό με επίγεια μέσα μεταφοράς (28%).

Τα ταξίδια στο εξωτερικό βρίσκονται στην πέμπτη θέση της κατάταξης των προτιμήσεων με ποσοστό 12%, ενώ το αεροπορικό ταξίδι στο εσωτερικό είναι προτεραιότητα του 9%.

Οι αγορές ειδών ένδυσης και υπόδησης βρίσκονται στην τρίτη θέση των προτεραιοτήτων (20%), ηλεκτρικών συσκευών στην έκτη θέση με 11% και ειδών σπιτιού στην όγδοη με 8%.

 

Στις τελευταίες θέσεις με 4% βρίσκονται η αγορά αυτοκινήτου και η ιδιωτική ασφάλεια.

ΠΗΓΗ: https://www.protagon.gr

 

%d bloggers like this: