Τι γίνεται στη Φυλής;

Η ποιότητα ζωής σε μια πόλη επηρεάζεται  από την οργάνωση του χώρου και πως αυτός αποδίδεται στους δημότες.

 

Η βιώσιμη κινητικότητα αναδεικνύεται  σε βασική προϋπόθεση

για τον σχεδιασμό και την διαμόρφωση ενός αστικού χώρου

που θα πρέπει να  είναι φιλικός προς τους πολίτες,

με δυνατότητες προσέλκυσης οικονομικών δραστηριοτήτων 

που θα επιφέρουν με την σειρά τους περαιτέρω εξέλιξη της  πόλης.

 

Η Λεωφόρος Φυλής αποτελεί τον κύριο άξονα της πόλης που την συνδέει με την Δ.Ε. Φυλής.

 

Εδώ και αρκετά χρόνια κατά μήκος της Λ. Φυλής έχει αναπτυχθεί εμπορική δραστηριότητα.

 

Επιχειρηματίες έχουν επενδύσει επί της Λεωφόρου και στις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε στην πόλη μας με τα υψηλά ποσοστά ανεργίας συμβάλλουν στην αγορά εργασίας.

 

 

 Παράλληλα έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο σε συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου, που τα τελευταία χρόνια συνεχώς μεγαλώνει, να αναπτύσσεται παράδοξα και άναρχα μια άλλη εμπορική δραστηριότητα αυτή …των ΡΟΜΑ.

Σύμφωνα με την μελέτη θα δημιουργηθεί 
από µία λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,50µ ανά κατεύθυνση,
θέσεις στάθμευσης πλάτους 2µ στα αριστερά της
και πεζοδρόμια ελάχιστου πλάτους 1,50µ εκατέρωθεν, καθ όλο το µμήκος της.

  ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΕΝΕΜΑ

 

Με τα έργα ανάπλασης που γίνονται στη Λεωφόρο υπάρχει ένα

επικίνδυνο «στένεμα» της Λεωφόρου Φυλής.

 

Γνωρίζουμε ότι στις σύγχρονες πόλεις στόχος είναι να δίνεται στο αυτοκίνητο ο ελάχιστος αναγκαίος χώρος

για την κυκλοφορία και τη στάθμευση του


ΑΛΛΑ

γνωρίζουμε επίσης ότι
ακόμα και σε πολεοδομικές μελέτες
λαμβάνονται υπόψιν τα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά
της
περιοχής.

Επομένως  πριν προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε ανάπλαση θα πρέπει να  αναλύσουμε την σύσταση της πόλης μας.

 

Δεν γνωρίζουμε εάν οι συντάκτες της μελέτης έλαβαν γνώση για την ιδιαίτερη ομάδα των ΡΟΜΑ και την αγάπη που επιδεικνύουν στην υψηλή ταχύτητα και την  επικίνδυνη οδήγηση. 


Η διοίκηση σε μια ανεπιτυχής προσπάθεια να κατευνάσει τις αντιδράσεις δηλώνει ότι αυτός είναι ένας τρόπος να ΄΄εκπαιδευτουν΄΄ οι Ρομα στους κώδικα οδικής συμπεριφοράς.

 

Μας λέει δηλαδή ότι δεν εξασφάλισαν την ασφάλεια του δημότη γιατί πιστεύουν ότι

η συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα …θα εκπαιδευτεί.

 

 ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

 

Η Λεωφόρος θα έχει μια λωρίδα ανόδου και μια καθόδου.

Αυτό προφανώς θα δημιουργήσει κυκλοφοριακή συμφόρηση και κίνηση και θα αποκόψει τελείως τη Δ.Ε.Φυλής και τους επισκέπτες που θα προτιμούν τον περιφερειακό δρόμο.

 

Οι επιχειρήσεις που είναι πάνω στη Φυλής  δεν θα είναι εύκολα προσβάσιμες για τους δημότες οπότε θα οδηγηθούν σε οικονομικό μαρασμό. Εκτός από αυτές των ” γνωστών-αγνώστων” που θα παρκάρουν σε κάθε σημείο αγνοώντας παντελώς την σήμανση.

 

Επομένως η  διοίκηση επιλέγει …τι είδους επιχειρηματικότητα επιθυμεί στην πόλη μας.

ΧΑΡΙΖΕΙ ΤΗ ΦΥΛΗ ΣΤΟΥΣ ΡΟΜΑ;

Η κατασκευή μεγάλων πεζοδρομίων είναι βέβαιο ότι θα ”καταπατηθεί από τους ΡΟΜΑ ώστε να παρουσιάζουν σε όλο το πλάτος του πεζοδρομίου την πραμάτεια τους.

ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ

Είναι γεγονός ότι οι ευθύνες τόσο του Δημάρχου κ. Παππού όσο και του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων κ. Σχίζα, είναι τεράστιες.

 

Δεν δημοσιοποίησαν ΠΟΤΕ τα σχέδια τους για την ανάπλαση της Λεωφόρου Φυλής, ούτε καν ενημέρωσαν το δημοτικό συμβούλιο.

 

Δικαίως διακινούνται από πολίτες και επιχειρηματίες της περιοχής ότι πρόκειται για ένα έργο «αντίδωρο» της διοίκησης προς τους ΡΟΜΑ που έχουν καταπατήσει κατά μήκος την κεντρική οδική αρτηρία των Άνω Λιοσίων.

 

 ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΡΑΜΑ ….

 

Αν έχεις όραμα να δεις κάπως αλλιώς αυτήν την πόλη,

ανδεν στηρίζεις την δύναμη σου σε συγκεκριμένες ομάδες

αν
 δε ”χρωστάς”   μετά την εκλογική  αναμέτρηση,

 

θα μπορούσε η ανάπλαση της Φυλής 

να αλλάξει όλη την πόλη.

 

Με αύξηση του πλάτους του  δρόμου

με αναγκαστικές απαλλοτριωσεις

η εικόνα θα ήταν διαφορετική και ανθρώπινη.

 

Όταν όμως ο Δήμαρχος στην κεντρική προεκλογική του ομιλία αναφέρει ότι 

”Μόλις μπαίνεις στην είσοδο της πόλης είναι να σαν να μπαίνεις σε άλλη χώρα ”

 

τότε

 είναι λίγα αυτά που μπορείς να ελπίζεις.

Αναμένουμε μια απάντηση που θα καθησυχάζει τους δημότες οι έλαβαν υπόψιν όλες τις παραμέτρους και ότι η ανάπλαση της Φυλής δεν θα είναι επικίνδυνη.

 

%d bloggers like this: